Borgeby Fotbollsklubb
- Spelglädje gör skillnad -

Årsmötet 2024

Årsmötet 2024 kommer att hållas onsdagen den 7 februari 2024 kl. 19 i BFK klubblokalen.

Kallelse och inbjudan, med föreslagen dagordning, kommer att skickas till samtliga medlemmar senaste fem veckor innan årsmötet, d.v.s. senast onsdagen den 3/1 2024.

Nedanstående handlingar kommer att finnas tillgängliga här efterhand men senast en vecka (31/1 2024) innan årsmötet. OBS! Handlingarna kan uppdateras trots att de finns upplagda här, men ingen förändring sker en vecka innan årsmötet:

- Kallelse

- Agendaförslag

- Verksamhetsberättelser (föreningens och gruppernas/lagens)

- Revisionsberättelse

- Verksamhetsplan

- Inkomna motioner från medlemmar med styrelsens förslag till yttrande
     (Inga motioner har kommit in).

- En (1) proposition från styrelsen finns

- Förslag på medlems- och träningsavgifter

- Valberedningens förslag till förtroendeuppdrag

Handlingar av ekonomisk karaktär (resultat- och balansrapport för 2023 och budgetförslag för 2024) kommer inte att finns tillgängliga här. Dock kommer de finnas tillgängliga/presenteras för närvarande på årsmötet, alternativt kan man som medlem, efterfråga dessa handlingar från kansliet. Dock tidigast en vecka (31/1 2024) innan årsmötet.

Föreningens stadgar hittar ni på länken.

På bifogad länk hitta ni protokollet från senaste årsmötet 2023.

Motioner (medlemsförslag) och propositioner (styrelseförslag) ska vara föreningen tillhanda senast fyra veckor innan årsmötet, d.v.s. den 10/1 2024.

Stöd Borgeby FK