F10 (födda 2014)

Prova-på-träning flickor 2014
2020-05-27 20:44
Nästa tillfälle för prova-på-träning för vår yngsta åldersgrupp är tisdagen den 2 juni kl. 17:30 - 18:30 på Borgeby IP.

Detta är sista tillfället före sommaruppehållet. Ordinarie träningsverksamhet startar i augusti, och för detta söker vi tränare. Som ledare för de yngsta har du en viktig roll i att engagera och inspirera flickorna. Du behöver inte ha tidigare erfarenheter från fotboll eller som tränare, klubben kommer att stödja dig i denna roll. Är du intresserade eller vill du veta mer så hör av dig till Ungdomsgruppen.

Passa på att anmäl er som medlemmar redan idag för att få information och uppdateringar om vad som händer i laget och klubben: http://www.borgebyfk.se/form/Default.asp?ID=192800