Borgeby Fotbollsklubb
- Spelglädje gör skillnad -
U14 (födda 2010)

Flickor födda 2010 uppstart efter sommaruppehållet sker den 23 Augusti 18:00 – 19:00 Borgeby IP
2016-08-17 23:00
Vår prova på kvällar för F10 före sommaren var över förväntan, jätteskoj att så många tjejer visat intresse. Vi har därför bestämt oss för att drar igång F10 verksamheten mer kontinuerligt efter sommaruppehållet. Uppstarten sker den 23 augusti med fotbollsskoj mellan 18-19. Mer information etc återkommer vi till då, så som hemsida, föräldramöte, vilken kväll som träningarna kommer att ske (lutar just nu åt onsdagar), etc.

Är tjejerna redan nu intresserade av att anmäla sitt intresse för en fortsättning gå då gärna in under fliken medlemskap eller klicka på länken nedan och anmäl, där ni kan fylla i era uppgifter, så får ni löpande infoprmation direkt till era mejl.

Länk till intresseanmälan F10:

Klicka här

Stöd Borgeby FK